Napisz wiadomość poniżej, aby umówić diagnozę:

TWÓJ E-MAIL:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Zespół diagnostyczny:

Agata Lüdtke - pedagożka, oligofrenopedagog, specjalista z zakresu edukacji i wspomagania osób w spektrum autyzmu.

Sylwia Lipińska-Wycisk - psycholożka, pedagożka, specjalistka terapii osób g/Głuchych i słabosłyszących w polskim języku migowym (PJM) i alternatywnych formach komunikacji.

Diagnoza psychologiczna ADHD

dzieci i młodzieży CONNERS 3 (6-18 rż)

 

Conners 3 to kwestionariusz służący do oceny zachowania dziecka, szczególnie pod kątem ADHD oraz trudności emocjonalnych i społecznych. Wypełniany jest przez rodziców, nauczycieli lub same dziecko i pomaga specjalistom lepiej zrozumieć, z jakimi wyzwaniami mierzy się młoda osoba, co ułatwia postawienie diagnozy i zaplanowanie wsparcia.

 

Diagnoza obejmuje:

  • pełny proces diagnostyczny obejmujący wywiady i test CONNERS 3

  • sporządzenie opinii psychologicznej

  • spotkanie omawiające diagnozę

 

Cena obejmuje cały proces diagnostyczny od pierwszego spotkania aż do omówienia diagnozy (liczba spotkań ustalana jest indywidualnie, wszystkie spotkania są w cenie diagnozy).

Spotkania diagnostyczne mogą odbywać się zarówno w gabinecie w Bytomiu lub zdalnie poprzez wideorozmowy.

Całość procedur może być przeprowadzona w polskim języku migowym bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

 

Etapy diagnozy z wykorzystaniem testu Conners-3

  • I spotkanie – wywiad z rodzicami i rozpoczęcie badania. Podczas pierwszej wizyty przeprowadzany jest szczegółowy wywiad wyłącznie z rodzicami lub opiekunami, bez obecności dziecka. Następnie wypełniany jest test Conners-3 – standaryzowane narzędzie służące do oceny objawów ADHD, zaburzeń zachowania oraz funkcjonowania emocjonalnego i społecznego dziecka.

  • II spotkanie – badanie dziecka (dla dzieci od 8 do 18 r.ż.). Na kolejnej wizycie odbywa się bezpośrednie spotkanie z dzieckiem lub osobą diagnozowaną. Prowadzone są obserwacje kliniczne oraz dodatkowe metody oceny – w zależności od potrzeb i wieku osoby badanej.

  • III spotkanie – konsultacja i wydanie opinii. Ostatnia wizyta to omówienie wyników badania, przekazanie pisemnej opinii (w ciągu 14-21 dni roboczych) diagnostycznej oraz konsultacja, podczas której rodzice otrzymują szczegółowe informacje o wnioskach, rekomendacjach oraz ewentualnych kierunkach dalszego wsparcia.

 

Przygotowana dokumentacja stanowi istotny element procesu diagnostycznego i jest niezbędna do przekazania lekarzowi psychiatrze, który na jej podstawie podejmuje decyzję o ostatecznej diagnozie w danym obszarze.

 

Cena za całość diagnozy: 1800 zł

Diagnoza psychologiczna spektrum autyzmu

dzieci i młodzieży ADI-R (od 24mc - osoby dorosłe)

 

ADIR (Autism Diagnostic Interview-Revised) to wywiad przeprowadzany z rodzicem lub opiekunem, który pomaga ocenić, czy dziecko ma cechy ze spektrum autyzmu. Służy do zebrania szczegółowych informacji o rozwoju, zachowaniu i komunikacji, wspierając trafną diagnozę i dobór odpowiedniego wsparcia.

 

Diagnoza obejmuje:

  • pełny proces diagnostyczny obejmujący wywiady i przeprowadzenie wywiadu diagnostycznego ADI-R - przeprowadzanego z rodzicami/opiekunami dziecka 

  • sporządzenie opinii psychologicznej

  • spotkanie omawiające diagnozę

 

Cena obejmuje cały proces diagnostyczny od pierwszego spotkania aż do omówienia diagnozy (liczba spotkań ustalana jest indywidualnie, wszystkie spotkania są w cenie diagnozy).

Spotkania diagnostyczne mogą odbywać się zarówno w gabinecie w Bytomiu lub zdalnie poprzez videorozmowy.

Całość procedur może być przeprowadzona w polskim języku migowym bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

 

Etapy procesu diagnostycznego ADI-R

  •  I spotkanie (minimum) – wywiad diagnostyczny i analiza dokumentacji. Podczas pierwszej wizyty przeprowadzany jest ustrukturyzowany wywiad ADI-R z rodzicem lub opiekunem. Rozmowa dotyczy m.in. rozwoju dziecka, jego komunikacji, relacji społecznych i zachowań. Równocześnie prosimy o dostarczenie dostępnej dokumentacji: opinii, wyników wcześniejszych badań oraz obserwacji ze szkoły lub przedszkola – wszystko to wspiera proces diagnostyczny.

  • II spotkanie – omówienie wyników i wydanie opinii. Druga wizyta odbywa się w ciągu 14-21 dni roboczych od wywiadu. Przekazujemy wtedy wyniki oraz pisemną opinię diagnostyczną, a także szczegółowo omawiamy wnioski i ewentualne dalsze rekomendacje – wszystko w spokojnej, zrozumiałej i wspierającej atmosferze.

 

Przygotowana dokumentacja stanowi istotny element procesu diagnostycznego i jest niezbędna do przekazania lekarzowi psychiatrze, który na jej podstawie podejmuje decyzję o ostatecznej diagnozie w danym obszarze.

 

Cena za całość diagnozy: 1800 zł 

OFERTA DIAGNOZ SPEKTRUM AUTYZMU I ADHD 

 

Wczesna i trafna diagnoza autyzmu lub ADHD może przynieść wiele korzyści zarówno dziecku, jak i jego rodzinie. 

Szybka diagnoza pozwala rodzicom na lepsze zrozumienie potrzeb dziecka, a tym samym na skuteczniejsze wsparcie. Dzieci z diagnozą mają prawo do korzystania ze szczególnych form wsparcia w szkole, mogą korzystać z dodatkowej pomocy nauczycieli, zindywidualizowanych form wsparcia, czy dostosowanych programów nauczania. Dzięki diagnozie i szybkiej interwencji dziecko ma szansę na znaczącą poprawę jakości życia.

Całe oferowane wsparcie jest dedykowane również osobom g/Głuchym i słabosłyszącym, a proces diagnostyczny może odbyć się w całości w polskim języku migowym lub alternatywnych formach komunikacji przez psychologa znającego PJM.

polityka prywatności

regulamin serwisu

Zapisz się na konsultację psychologiczną. Zadzwoń lub napisz:

574 09 44 38        kontakt@pracowniapomoc.pl